Panel Klienta NETMARK - opis panelu
Po zalogowaniu do Panelu Klienta po lewej stronie pojawia się Menu z następującymi opcjami:
Moje dane - można tutaj aktualizować na bieżąco swoje dane jako Abonenta usług (dane do fakturowania).
Należy pamiętać, że posiadając nazwy domen konieczny jest po aktualizacji danych kontakt z Działem Domen aby zaktualizować także dane Abonenta domen.
Zmień hasło - ten odnośnik pozwala zmienić hasło do Panelu Klienta NETMARK.
Moje pakiety hostingowe - pod tą zakładką widnieje lista posiadanych usług hostingowych, wraz z ich statusami (aktywny/zablokowany/usunięty).
Moje domeny - tutaj znajduje się spis domen oraz możliwość wykonywania operacji na domenach: Zmiana nameserwerów, Zmiana wpisów w strefie DNS domeny (Edytor DNS), wyłączenie auto-odnowienia (w przypadku rezygnacji z domeny).
Moje proformy - ta zakładka zawiera listę wszystkich proform. Po kliknięciu w daną proformę pojawią się pozycje przyszłej faktury oraz możliwość wybrania sposobu płatności (lista rozwijana "Metoda Płatności").
Moje zgłoszenia - lista wszystkich napisanych do NETMARK zgłoszeń wraz z udzielonymi odpowiedziami. Historia korespondencji e-mail.
Wyślij zgłoszenie - możliwość wysłania autoryzowanego zgłoszenia na jeden z działów - Domeny, Techniczny, Księgowość, Handlowy.
Stan sieci/serwerów - informacje o aktuanym stanie serwerów, zaplanowanych pracach administratorów.
Moje wiadomości - ta sekcja zawiera wszystkie wysłane przez NETMARK wiadomości do Abonenta.
Program Partnerski - poprzez tą zakładkę można pobrać link do Programu Partnerskiego a także sprawdzić saldo w programie i transakcje poleconych Klientów.
Złóż zamówienie - można złożyć zamówienie na jedną z usług: pakiet hostingowy, rejestrację i transfer domeny, ceryfikat SSL czy inne usługi dodatkowe (dedykowany adres IP).